tisdag 15 maj 2012

VINNARE ÄR!!!!

Såå roligt att se att ALLT fler letar sig hit & tar chansen... Detta måste Vi ju bara UPPSKATTA i några EXTRA utdelningar!!! Vinnare av SOMMARKORTET för BÄSTA MOTIVERING ÄR: 1. MARKO "Frugan vill träna och bli av med extrakilon som hon tycker hon bär, det tjatas om valkar och ringar både här och där. Jag försöker peppa så gott jag kan, det är dock inte så lätt som man. I sommar ska vi i Mora bo, snälla ge mig lite lugn och ro! Som EXTRA Utdelning av Sommarkortet har vi utsett: FRU ÅSA LAGERBLAD Själv har jag redan kort hos er och behöver inget. Men min man däremot....Prata går ju, men prata så det går det e svårt, (även för honom;) Ett sommarkort skulle mana honom till att prata mindre och göra mer :D // Fru Åsa Lagerblad Vi säger GRATTIS Till Er & Välkomna att lösa ut er VINST i REPAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna ett meddelande