torsdag 10 maj 2012

VINN!!!! VINN!!!

NU ÄR DET DAGS FÖR NÄSTA UTLOTTNING!! TRÄNINGSKORT: SOMMARKORTET till ett värde av 750:-. Träningskortet berättigar dig ALL träning av Gym & Gruppträning 1/6-15/8. För att vinna detta ska du lämna en MOTIVERING till varför just du ska vinna! Lycka till!! Vi kan även passa på & dementera ett RYKTE om vår prishöjning till hösten. Enligt bilden ovan ser du en summa som kommer att gälla för vårt SILVER kort. Så lugn vi kommer inte satsa på någon drastisk ökning av priset.VINNARE UTSES 15/5

12 kommentarer:

  1. Själv har jag redan kort hos er och behöver inget. Men min man däremot....Prata går ju, men prata så det går det e svårt, (även för honom;) Ett sommarkort skulle mana honom till att prata mindre och göra mer :D
    // Fru Åsa Lagerblad

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja vinna ett kort till min sambo så han också blir lika frälst som jag att gå på Mora Träningcenter.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer sälla mig till skaran som kallas Hemvändare och efter tretton år i Stockholm flytta tillbaka till Mora i sommar för att vara nära min svårt sjuka pappa. I samma veva kommer jag starta eget företag. Träningen kommer vara en självklar del av tillvaron och det vore kul att testa ett nytt gym!
    /Daniel Beronius

    SvaraRadera
  4. Känner en tjej som behöver en spark i sin vackra bakdel och komma loss för en massa härlig träning och det är min underbara syster det! Kanske kan bli zumbazizterz på sikt bara hon får smak på godbitarna som jag fått!

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna vinna ett kort och ge till min syster som tack för stödet i vår gemensamma sorg vi drabbats av. Skönt komma ifrån lite och koncentrera sig på träning.

    SvaraRadera
  6. Föräldraledig pappa, nu måste han ju nappa!
    Inga ursäkter duger, alla undanflykter suger.
    Fixa barnvakt och det fort.
    Dags att träna med ett sommarkort!!

    SvaraRadera
  7. Anna Johansson14 maj 2012 kl. 12:39

    Jag som tidigare varit skeptisk har helt plötsligt börjat Älska gruppträningspass. I sommar kan jag träna mer då jag kommer vara i Mora nästan hela sommaren. Tjoho!

    SvaraRadera
  8. Jag pluggar hela dagarna och har inte så mycket tid över att ägna åt träningen vilket jag tycker är jättetråkigt då jag älskar att träna. Det skulle vara guldvärt att få vinna detta kort över sommaren så jag kan träna och få min kropp och själ att må lite bättre! Och eftersom jag är student så har jag inte så mycket pengar så jag skulle verkligen bli jätteglad om jag vann!

    SvaraRadera
  9. Eftersom jag ska gifta mig med en av era vackra instruktörer i sommar är det dags att ta tag i träningen för att hinna komma i form. Extra passande att sommarkortet gäller till 15/8, det är ju då bröllopet går av stapeln!
    //Johnny Wallin

    SvaraRadera
  10. Vinner jag sommarkortet har jag en perfekt present till min systeryster på hennes 30-årsdag 17 maj. Hon kommer "hem" och spenderar sin semester med oss i sommar! Yaaayh :) //Anna

    SvaraRadera
  11. Elisabet Hynninen14 maj 2012 kl. 18:36

    Efter ett tungt år men vattenskadat hus och nyfödd bebis på armen börjar det nu suga i träningstarmen. Kilona måste bort, formen måste åter! Sommarträning i Mora är nog precis så härligt som det låter!

    SvaraRadera
  12. Frugan vill träna och bli av med extrakilon som hon tycker hon bär, det tjatas om valkar och ringar både här och där. Jag försöker peppa så gott jag kan, det är dock inte så lätt som man.
    I sommar ska vi i Mora bo, snälla ge mig lite lugn och ro!

    SvaraRadera

Välkommen att lämna ett meddelande